søndag 12. oktober 2014

MORE it is!

Nå som jeg har fått meg ny leilighet føler jeg at jeg må ha inn litt nytt! Jeg har selvfølgelig mange planer om ting og tang allerede, men kjøkken må tas først! Jeg har også sett meg ut en sofa fra Bohus som heter MORE :) Den er superfin og helt fantastisk å sitte i! Noe dyr.... men man må da unne seg litt:) Det er ca 6-8 ukers leveringstid så den må snart bestilles om det ikke skal gå altfor lang tid!  Fargen er beigebrun-ish og samme farge som på bildet under:)





På onsdag må jeg ta mål av leiligheten for å se hvor stor sofa jeg kan ha. MORE er en modulsofa, så jeg kan sette den opp slik jeg vil:) Usikker på om det er samme sofa på bildet under men oppsett av sofaen er slik jeg må ha i min lilighet:) Muligens med utstikket på motsatt side:)



Helene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar