søndag 12. oktober 2014

Mitt nye kryp-inn!


Etter 10 måneder boende i en ansattleilighet på jobben er jeg klar for å stå på egne bein igjen! Jeg kjøpte meg en liten leilighet på Åssiden for noen uker tilbake:) Superfornøyd med det! 




Leiligheten ligger litt oppi åsen, så utsikten er fantastisk! Gleder meg til mange sene vår, sommer og høstkvelder ute på balkongen!:) 






Så på Onsdag skjer det! Da er det overtagelse og jeg er klar som et egg! 





Mamma, Pappa og bror skal hjelpe til! Takk gud for at jeg har såå fine mennesker rundt meg <3 Pappa gleder seg like mye som meg siden han bodde i samme området da han var liten, og derfor har  fine barndomsminner herfra! :) 



Det meste er pakket og klart! Nå er det bare å vente! :D



 Helene:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar